Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
|
|
Creator |
Шпортько, О.
|
|
Subject |
Виборчі технології
|
|
Description |
У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами.
|
|
Date |
2010-07-06T11:41:36Z
2010-07-06T11:41:36Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.
2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
|
|