Запис Детальніше

Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
 
Creator Шпортько, О.
 
Subject Виборчі технології
 
Description У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами.
 
Date 2010-07-06T11:41:36Z
2010-07-06T11:41:36Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.
2078-1873
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724
 
Language uk
 
Publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України