Современная реклама: манипуляции с «модными словами»
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Современная реклама: манипуляции с «модными словами»
|
|
Creator |
Зирка, В.В.
|
|
Description |
The article deals with the language trends within ads in the 21-st century. The factor of using specific bright words in commercials let us note a language style, and speak of the words – like of styled words. These words serve in the ads an attraction of consumer’s attention. У статті подано огляд модних слів, які широко функціонують у новітніх глянцевих журналах і які притягують увагу споживачів. Це дозволяє нам говорити про сучасну тенденцію вживання особливих слів як так званої новомодної лексики. В статье дается обзор модных слов, которые широко функционируют в новейших глянцевых журналах и которые привлекают внимание потребителей. Это позволяет нам говорить о современной тенденции употребления особенных слов так называемой новомодной лексики. |
|
Date |
2010-07-14T14:27:59Z
2010-07-14T14:27:59Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Современная реклама: манипуляции с «модными словами»/ В.В.Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 116-120. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.
ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9956 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
|
|