Запис Детальніше

Современная реклама: манипуляции с «модными словами»

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Современная реклама: манипуляции с «модными словами»
 
Creator Зирка, В.В.
 
Description The article deals with the language trends within ads in the 21-st century. The factor of
using specific bright words in commercials let us note a language style, and speak of the
words – like of styled words. These words serve in the ads an attraction of consumer’s
attention.
У статті подано огляд модних слів, які широко функціонують у новітніх
глянцевих журналах і які притягують увагу споживачів. Це дозволяє нам говорити
про сучасну тенденцію вживання особливих слів як так званої новомодної
лексики.
В статье дается обзор модных слов, которые широко функционируют в новейших
глянцевых журналах и которые привлекают внимание потребителей. Это
позволяет нам говорить о современной тенденции употребления особенных слов
так называемой новомодной лексики.
 
Date 2010-07-14T14:27:59Z
2010-07-14T14:27:59Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Современная реклама: манипуляции с «модными словами»/ В.В.Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 116-120. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.
ХХХХ-0006
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9956
 
Language ru
 
Publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України