Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
|
|
Creator |
Мартинюк, А.П.
|
|
Description |
The article presents discursive tools of analysis of English advertising. It defines advertising discourse as impelling in accordance with the communicative intention of its global strategy. The paper establishes the main types of the communicative impelling on the basis of advertising discourse local strategies – rational and emotional argumentation and suggestion – and introduces lingual-cognitive means of the strategies realization. У статті запропоновано дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами. За комунікативним наміром глобальної стратегії мовленнєвого впливу рекламний дискурс визначено як спонукальний. На ґрунті поняття локальної стратегії встановлено основні різновиди спонукального мовленнєвого впливу в рекламі – раціональну й емоційну аргументацію та сугестію, а також визначено лінгвокогнітивні засоби їх реалізації. В статье предложен дискурсивный инструментарий анализа англоязычной рекламы. В соответствии с коммуникативным намерением глобальной стратеги речевого воздействия рекламный дискурс определен как побудительный. На базе понятия локальной стратегии установлены основные виды побудительного речевого воздействия в рекламе – рациональная и эмоциональная аргументация и суггестия – и выявлены лингвокогнитивные средства их реализации. |
|
Date |
2010-07-14T13:20:20Z
2010-07-14T13:20:20Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами / А.П. Мартинюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 159-167. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.
ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9939 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
|
|