О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности
|
|
Creator |
Хамидова, О.М.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
У статті зроблено спробу пояснити різницю у категоріях споживач, покупець, користувач для фахівців з маркетингу, досліджуючих поведінку сподивачів за для більш ефективного впливу на їх рішення здійснити покупку. This article offers the differences in the category consumer, buyer and user of profit for the specialists of marketing - investigators of the conduct of consumers' behavior. |
|
Date |
2010-07-30T09:10:19Z
2010-07-30T09:10:19Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности / О.М. Хамидова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 67. — С. 138-139. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10302 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|