Запис Детальніше

О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности
 
Creator Хамидова, О.М.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description У статті зроблено спробу пояснити різницю у категоріях споживач, покупець, користувач для фахівців з маркетингу, досліджуючих поведінку сподивачів
за для більш ефективного впливу на їх рішення здійснити покупку.
This article offers the differences in the category consumer, buyer and user of
profit for the specialists of marketing - investigators of the conduct of consumers' behavior.
 
Date 2010-07-30T09:10:19Z
2010-07-30T09:10:19Z
2005
 
Type Article
 
Identifier О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности / О.М. Хамидова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 67. — С. 138-139. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10302
 
Language ru
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України