Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
|
|
Creator |
Белова, А.Д.
Васильева, О.А. |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії.
The article considers modern approaches to advertising automobiles, namely the communicative strategies, terminology, new graphical decisions, argumentation characteristics. |
|
Date |
2010-08-10T13:01:30Z
2010-08-10T13:01:30Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос.
ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
|
|