Запис Детальніше

Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
 
Creator Белова, А.Д.
Васильева, О.А.
 
Description Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії.
The article considers modern approaches to advertising automobiles, namely the communicative strategies, terminology, new graphical decisions, argumentation characteristics.
 
Date 2010-08-10T13:01:30Z
2010-08-10T13:01:30Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос.
ХХХХ-0006
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965
 
Language ru
 
Publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України