Запис Детальніше

Заимствования в рекламе: мода и информативность

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Заимствования в рекламе: мода и информативность
 
Creator Зирка, В.В.
 
Description У публікації російсько-мовний рекламний дискурс розглядається в аспекті його інформативності, яка вважається головною характеристикою рекламних повідомлень. Вивчається відображення категорії інформативності в рекламних текстах. Проаналізовані чисельні запозичення з англійської мови в російську, що вживються в рекламі, в аспекті градуальності інформативності та впливу на потенційну аудиторію.
The article deals with the analysis of advertising in Russian with focus on information as one of major characteristics of advertising texts, information graduality and its rating in advertising discourse. The article also tackles borrowings from English into Russian used in advertising in terms of their effect on the audience and their contribution to the advertisement sense.
 
Date 2010-08-10T13:16:22Z
2010-08-10T13:16:22Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Заимствования в рекламе: мода и информативность / В.В. Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 124-130. — pос.
ХХХХ-0006
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10974
 
Language ru
 
Publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України