Запис Детальніше

Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
 
Creator Крутько, Т.В.
 
Description В статье проанализировано использование гендерно маркированных элементов в рекламных текстах. Подавляющее большинство гендерно маркированных элементов представлено идентифицирующими и ролевыми лексическими единицами, которые в рекламных текстах часто функционируют в качестве обращения.
The article analyses use of gender marked elements in advertisements. Overwhelming majority of gender marked elements are identifying and role lexical units, often functioning as appeal in advertisements.
 
Date 2010-08-10T13:31:41Z
2010-08-10T13:31:41Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 226-231. — Бібліогр.: 14 назв. — укp.
ХХХХ-0006
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10984
 
Language uk
 
Publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України