Запис Детальніше

Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства
 
Creator Полякова, Я.А.
 
Subject Розвиток сучасних інформаційних технологій
 
Description В статті удосконалено атрибутивну модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства на основі системного аналізу у залежності від методу пізнання дійсності та ступеню залучення споживача у процес прийняття рішень.
В статье усовершенствована атрибутивная модель формирования информационных потоков товарной политики предприятия на основе системного анализа в зависимости от метода познания реальности и степени вовлеченности потребителя в процесс принятия решений.
 
Date 2010-10-01T16:08:12Z
2010-10-01T16:08:12Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства / Я.А. Полякова // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 164-167. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1814-8913
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12272
681.3:658.1
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України