Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга)
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга)
|
|
Creator |
Маковецкий, С.А.
|
|
Subject |
Нові економічні системи в сучасних умовах
|
|
Description |
У статті виконаний аналіз методологічних аспектів ринкових мереж і стратегії маркетинг-мікса в структурі ринкової мережі. Дано обґрунтування використання мережевих підходів на рівні мезо- і мікрорівнів маркетингу інновацій.
В статье выполнен анализ методологических аспектов рыночных сетей и стратегии маркетинг-микса в структуре рыночной сети. Дано обоснование использования сетевых подходов на уровне мезо- и микроуровней маркетинга инноваций. |
|
Date |
2010-10-01T16:27:21Z
2010-10-01T16:27:21Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга) / С.А. Маковецкий // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 219-225. — Бібліогр.: 16 назв. — рос.
1814-8913 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12281 339.138:330.322 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
|
|