Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
|
|
Creator |
Гохберг, А.Ю.
|
|
Subject |
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
|
|
Description |
Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу.
Представлены основные составляющие механизма влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг. Представленный механизм позволяет усовершенствовать стратегию развития рекламного бизнеса. |
|
Date |
2010-10-01T16:36:55Z
2010-10-01T16:36:55Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос.
1814-8913 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286 330.341.1 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
|
|