Запис Детальніше

Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
 
Creator Гохберг, А.Ю.
 
Subject Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
 
Description Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу.
Представлены основные составляющие механизма влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг. Представленный механизм позволяет усовершенствовать стратегию развития рекламного бизнеса.
 
Date 2010-10-01T16:36:55Z
2010-10-01T16:36:55Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос.
1814-8913
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286
330.341.1
 
Language ru
 
Publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України