Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
|
|
Creator |
Мельникович, О.М.
|
|
Subject |
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
|
|
Description |
В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію.
В статье рассматриваются основные проблемы, которые существуют в подготовке рекламодателем брифа как технического задания для рекламного агентства. Предложены оптимальная структура и содержание брифа, что позволит агентству разработать эффективную рекламную или маркетинговую коммуникационную кампанию. |
|
Date |
2010-10-01T16:38:54Z
2010-10-01T16:38:54Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
1814-8913 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12287 659.1(477) |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
|
|