Запис Детальніше

Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
 
Creator Мельникович, О.М.
 
Subject Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
 
Description В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію.
В статье рассматриваются основные проблемы, которые существуют в подготовке рекламодателем брифа как технического задания для рекламного агентства. Предложены оптимальная структура и содержание брифа, что позволит агентству разработать эффективную рекламную или маркетинговую коммуникационную кампанию.
 
Date 2010-10-01T16:38:54Z
2010-10-01T16:38:54Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
1814-8913
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12287
659.1(477)
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України