Запис Детальніше

Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу
 
Creator Гребенюк, Т.В.
 
Subject Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
 
Description У статті досліджується специфіка читацької рецепції твору для дітей у контексті подієвої концепції психологічного часу вчених-психологів Є. Головахи і О. Кронік. На матеріалі оповідання Любка Дереша “Професор Гаплик і його чарівні мікстурки” розглядається структура сприйняття художньої події дитиною, концепти поля події, перцептивного моменту, механізми формування читацької цікавості в процесі художньої рецепції.
In the article it is investigated specific of the reader’s reception of the literature work for children in the context of the event conception of the psychological time by psychologists J. Golovaha and O. Khronick. The structure of the reception of the event in a piece of literature, concepts of the event field, perceptive moment mechanisms of forming of the reader’s interest are analyzed on the material of the short story by Lyubko Deresh “Professor Haplyck and his charmed mixtures”.
 
Date 2011-02-15T17:30:08Z
2011-02-15T17:30:08Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Структура події у творі для дітей: рецептивно-психологічна парадигма літературознавчого аналізу / Т.В. Гребенюк // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 247-254. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
XXXX-0041
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16664
 
Language uk
 
Publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України