Теоретико-методологічні положення тартусько-московської школи у контексті польських літературознавчих досліджень
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічні положення тартусько-московської школи у контексті польських літературознавчих досліджень
|
|
Creator |
Дуркалевич, В.В.
|
|
Subject |
Актуальні питання літературознавства
|
|
Description |
Стаття присвячена польській школі літературознавчої семіотики. представлений аналіз зосереджено на критичній рецепції функціоналістської концепції літературознавчих досліджень й теорії літератури. Розвиток польських структурально-семіотичних досліджень представлено передусім як зміну предмета дослідження й реінтерпретацію методологічних положень Тартусько-московської школи.
The article deals with the Polish literary semiotics school. The presented analyses are focus on the critical reception of the functionalist programme of literary research and theory of culture. The development of Polish semiotic-structural literary studies has been elucidates as a shifting the subject matter and as the revision of the methodological assumptions of Tartu-Moscow School. |
|
Date |
2011-02-23T15:38:33Z
2011-02-23T15:38:33Z 2011-02-23T15:38:33Z |
|
Identifier |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/17128
|
|