Запис Детальніше

Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
 
Creator Сажина, А.
 
Subject Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство
 
Description Культура і наука дедалі більше виявляють здатність до зняття різного роду опозицій, аналізуючи сучасні загальнокультурні явища в їхній об’єктивній сутності. Останніми десятиліттями зростає увага до т.зв. культури повсякденності. Вона визнається не антиномічною „високій” культурі категорією, а її органічною складовою частиною. Як важливий чинник побутового дискурсу розглядається реклама.
Culture and science further more display the ability to remove different oppositions, analyzing modern aspects of culture in their objective essence. For some last decades the attention to so called culture of commonness has increased. It isn’t recognized as an antinomy category to „high” culture but is regarded to be its organic component. Publicity is examined as an important factor of the everyday life discourse.
 
Date 2011-03-27T19:46:55Z
2011-03-27T19:46:55Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності / А. Сажина // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 303-307. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.
XXXX-0058
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18456
82–9:659.1
 
Language uk
 
Relation Питання літературознавства
 
Publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України