Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
|
|
Creator |
Сажина, А.
|
|
Subject |
Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство
|
|
Description |
Культура і наука дедалі більше виявляють здатність до зняття різного роду опозицій, аналізуючи сучасні загальнокультурні явища в їхній об’єктивній сутності. Останніми десятиліттями зростає увага до т.зв. культури повсякденності. Вона визнається не антиномічною „високій” культурі категорією, а її органічною складовою частиною. Як важливий чинник побутового дискурсу розглядається реклама.
Culture and science further more display the ability to remove different oppositions, analyzing modern aspects of culture in their objective essence. For some last decades the attention to so called culture of commonness has increased. It isn’t recognized as an antinomy category to „high” culture but is regarded to be its organic component. Publicity is examined as an important factor of the everyday life discourse. |
|
Date |
2011-03-27T19:46:55Z
2011-03-27T19:46:55Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності / А. Сажина // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 303-307. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.
XXXX-0058 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18456 82–9:659.1 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Питання літературознавства
|
|
Publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
|
|