Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
|
|
Creator |
Коніщева, Н.Й.
Трушкіна, Н.В. |
|
Subject |
НТП та організація виробництва
|
|
Description |
Уточнено зміст терміна “обслуговування споживачів вугільного підприємства”. Виявлено особливості обслуговування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів. Запропоновано алгоритми здійснення процесів обслуговування різних категорій споживачів. Ключові слова: обслуговування, споживачі, вугільне підприємство. Уточнено содержание термина “обслуживание потребителей угольного предприятия”. Выявлены особенности обслуживания крупно-, средне- и мелкооптовых потребителей. Предложены алгоритмы осуществления процессов обслуживания разных категорий потребителей. Ключевые слова: обслуживание, потребители, угольное предприятие. The term “servicing of consumers of a coal enterprise” is specified. The paper reveals features of servicing of large-scale-, medium-scale- and small-scale consumers. The algorithms are offered for servicing of different categories of consumers. Keywords: servicing, consumers, coal enterprise. |
|
Date |
2011-04-08T18:31:02Z
2011-04-08T18:31:02Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів / Н.Й. Коніщева, Н.В. Трушкіна // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 83-92. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18722 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|