Запис Детальніше

Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
 
Creator Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Жилінська, Л.О.
 
Subject НТП та організація виробництва
 
Description Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій.
Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство, планування, реалізація, контроль.
Выполнен анализ текущей деятельности ООО «НИКО СИЧ» и разработаны практические рекомендации по улучшению процесса планирования и реализации маркетинговых коммуникаций на предприятии. Сформулированы направления рационализации форм планирования, учета и контроля этапов внедрения маркетинговых коммуникаций.
Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, предприятие, планирование, реализация, контроль.
The analysis of current activities of “NIKO SICH” was made and practical recommendations to improve the planning and implementation of marke-ting communication at the enterprise were worked out. Directions of rationalization of planning forms, accounting and control of market communications implementation stages are defined.
Keywords: marketing communications, enterpri¬se, planning, realization, control.
 
Date 2011-04-13T14:18:26Z
2011-04-13T14:18:26Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
1562-109Х
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України