Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
|
|
Creator |
Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г. Жилінська, Л.О. |
|
Subject |
НТП та організація виробництва
|
|
Description |
Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій. Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство, планування, реалізація, контроль. Выполнен анализ текущей деятельности ООО «НИКО СИЧ» и разработаны практические рекомендации по улучшению процесса планирования и реализации маркетинговых коммуникаций на предприятии. Сформулированы направления рационализации форм планирования, учета и контроля этапов внедрения маркетинговых коммуникаций. Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, предприятие, планирование, реализация, контроль. The analysis of current activities of “NIKO SICH” was made and practical recommendations to improve the planning and implementation of marke-ting communication at the enterprise were worked out. Directions of rationalization of planning forms, accounting and control of market communications implementation stages are defined. Keywords: marketing communications, enterpri¬se, planning, realization, control. |
|
Date |
2011-04-13T14:18:26Z
2011-04-13T14:18:26Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|