Запис Детальніше

Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств
 
Creator Агеєва, І.М.
Мілєва, М.Д.
 
Subject Теоретичні та практичні аспекти менеджменту
 
Description Досліджено поняття «стратегічне планування», стратегічний розвиток підприємств харчової промисловості. Визначено шляхи впровадження стратегічного планування на прикладі підприємств пивоварної галузі харчової промисловості.
The strategic planning conception and the strategic development of food enterprises are considered in the article. The ways of strategic planning introduction after the example of breweries are determined.
 
Date 2011-04-29T16:41:26Z
2011-04-29T16:41:26Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств / І.М. Агеєва, М.Д. Мілєва // Економіка харчової промисловості. — 2009. — № 3. — С. 23-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
XXXX-0063
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19474
664:013:005.332.4:005.21
 
Language uk
 
Relation Економіка харчової промисловості
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України