Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств
|
|
Creator |
Агеєва, І.М.
Мілєва, М.Д. |
|
Subject |
Теоретичні та практичні аспекти менеджменту
|
|
Description |
Досліджено поняття «стратегічне планування», стратегічний розвиток підприємств харчової промисловості. Визначено шляхи впровадження стратегічного планування на прикладі підприємств пивоварної галузі харчової промисловості.
The strategic planning conception and the strategic development of food enterprises are considered in the article. The ways of strategic planning introduction after the example of breweries are determined. |
|
Date |
2011-04-29T16:41:26Z
2011-04-29T16:41:26Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стратегія конкуренції як основа досягнення конкурентних переваг харчових підприємств / І.М. Агеєва, М.Д. Мілєва // Економіка харчової промисловості. — 2009. — № 3. — С. 23-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
XXXX-0063 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19474 664:013:005.332.4:005.21 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економіка харчової промисловості
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|