Запис Детальніше

Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
 
Creator Лазуткіна, А.В.
 
Subject Формування та розвиток ринку продуктів харчування
 
Description У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується від використання методів мерчандайзингу в місцях продажу, як для виробника, так і для магазину.
In this article merchandising is considered. Its task and functions for a producer and for a retail dealer, their intersection and divergence. There are also pulled out supposition about their cooperation in this field, what can increase an effect, which is expected from merchandising methods using to both in the places of sale.
 
Date 2011-04-30T10:23:07Z
2011-04-30T10:23:07Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
XXXX-0063
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530
658.82:339.138
 
Language uk
 
Relation Економіка харчової промисловості
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України