Маркетингове позиціювання виставкової діяльності
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове позиціювання виставкової діяльності
|
|
Creator |
Борисов, О.Г.
Колеснікова, К.С. |
|
Description |
У статті розглянуто процеси формування інституційних засад виставкової діяльності як одного зважливих інструментів маркетингової політики виробників та посередників на сучасному етапі розвитку ринкової інфраструктуриУкраїни
The article considers the processes of the institutional grounds formation of the exhibition activity as one of the important instruments in the marketing policy of manufacturers and intermediates on the contemporary stage of the Ukrainian market environment development. |
|
Date |
2011-05-16T20:04:41Z
2011-05-16T20:04:41Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетингове позиціювання виставкової діяльності / О.Г. Борисов, К.С. Колеснікова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 21-26. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19898 330.837 + 339.138 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|