Запис Детальніше

Маркетингове позиціювання виставкової діяльності

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове позиціювання виставкової діяльності
 
Creator Борисов, О.Г.
Колеснікова, К.С.
 
Description У статті розглянуто процеси формування інституційних засад виставкової діяльності як одного зважливих інструментів маркетингової політики виробників та посередників на сучасному етапі розвитку ринкової інфраструктуриУкраїни
The article considers the processes of the institutional grounds formation of the exhibition activity as one of the important instruments in the marketing policy of manufacturers and intermediates on the contemporary stage of the Ukrainian market environment development.
 
Date 2011-05-16T20:04:41Z
2011-05-16T20:04:41Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Маркетингове позиціювання виставкової діяльності / О.Г. Борисов, К.С. Колеснікова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 21-26. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19898
330.837 + 339.138
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України