Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
|
|
Creator |
Прусс, Д.М.
|
|
Description |
В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації.
The developed system of strategies of management of motivation of personnel, which engulfs three groups of strategies, is represented in the article: management by the motivational conduct of personnel, management by the motivational influencing of enterprise, management by efficiency of motivation. |
|
Date |
2011-05-16T20:38:53Z
2011-05-16T20:38:53Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913 303.4:06.46 + 331.101 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|