Запис Детальніше

Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
 
Creator Прусс, Д.М.
 
Description В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації.
The developed system of strategies of management of motivation of personnel, which engulfs three groups of strategies, is represented in the article: management by the motivational conduct of personnel, management by the motivational influencing of enterprise, management by efficiency of motivation.
 
Date 2011-05-16T20:38:53Z
2011-05-16T20:38:53Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913
303.4:06.46 + 331.101
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України