Запис Детальніше

Корпоративне обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративне обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу
 
Creator Захарова, С.
 
Subject Економіка
 
Description У статті представлено авторську концептуальну модель маркетингової стратегії корпоративного обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу. Охарактеризовано її роль,завдання, основні складові та взаємозв'язки між її блоками, принципи обслуговування. Показано актуальність моделі як основи механізму реалізації клієнтоцентричної маркетингової стратегії корпоративного обслуговування підприємств підгалузі.
A new conceptual model of marketing strategy for business client servicing to the office supplies market has
developed and shown in this article. The article contains of the model's tasks, its main components and interconnections
between model's parts, and principles of servicing. The author shows "Zeitgeist" of the model as a basis for winning
marketing strategy for business client servicing to the office supplies market.
 
Date 2011-06-08T21:01:01Z
2011-06-08T21:01:01Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Корпоративне обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу /С. Захарова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 28-32. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/20850
336:641
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України