Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу
|
|
Creator |
Діденко, Н.
Павлова, Г. |
|
Subject |
Філософія
|
|
Description |
У статті розглянуто соціальну відповідальність бізнесу з точки зору аксіологічного підходу. Визначено, що аксіологічними детермінантами даного феномена є базові потреби суб'єкта бізнесу у самореалізації, в розвитку самовідповідальності й самосвідомості, а також наявність традиції соціальної відповідальності у суспільстві. Охарактеризовано підходи й теорії, що визначають рівень готовності бізнесу до участі в соціальних заходах влади і громадськості. The social responsibility of business is considered in the article from point of axiological approach. Certainly, that the axiological determinants of this phenomen on are base requirements of business subject in self -realization, in development of self-responsibility and consciousness, and also presence of social responsibility tradition in society. There are characterized the approaches and theories which determine the level of business readiness to participate in the social measures of power and publiс. |
|
Date |
2011-06-15T14:29:34Z
2011-06-15T14:29:34Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Аксіологічні детермінанти соціальної відповідальності бізнесу / Н.Діденко, Г.Павлова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 124-126. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21181 140 : 378 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|