Запис Детальніше

Управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві
 
Creator Бєзгін, К.
 
Subject Економіка
 
Description Стаття присвячена дослідженню управління якістю процесу створення споживчої цінності
на підприємстві. Запропоновано класифікацію процесів діяльності на підприємстві й матрицю формування якості процесу створення цінності, за допомогою якої можна визначити
чотири зони формування якості на підприємстві: зона 1 - якість організаційно-управлінських процесів; зона 2 - якість когнітивно-компетентнісних процесів; зона 3 - якість техніко-
технологічних процесів; зона 4 - якість процесів взаємодії.
The article isdevoted to quality management research in process of creating customer value on the enterprise. The classification
of the business processes on the enterprise and the matrix of formation the quality of the process of creating value,that matrix
helps to define four zones of forming quality on enterprise are proposed: Zone 1 - the quality of organizational and administrative
processes; Zone 2 - the quality of cognitive-competence processes; Zone 3 - the quality of technological processes; Zone 4 - the
quality of interaction processes.
 
Date 2011-06-08T20:06:16Z
2011-06-08T20:06:16Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві / К. Бєзгін // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 8-12. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/20846
658.012
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України