Управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві
|
|
Creator |
Бєзгін, К.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві. Запропоновано класифікацію процесів діяльності на підприємстві й матрицю формування якості процесу створення цінності, за допомогою якої можна визначити чотири зони формування якості на підприємстві: зона 1 - якість організаційно-управлінських процесів; зона 2 - якість когнітивно-компетентнісних процесів; зона 3 - якість техніко- технологічних процесів; зона 4 - якість процесів взаємодії. The article isdevoted to quality management research in process of creating customer value on the enterprise. The classification of the business processes on the enterprise and the matrix of formation the quality of the process of creating value,that matrix helps to define four zones of forming quality on enterprise are proposed: Zone 1 - the quality of organizational and administrative processes; Zone 2 - the quality of cognitive-competence processes; Zone 3 - the quality of technological processes; Zone 4 - the quality of interaction processes. |
|
Date |
2011-06-08T20:06:16Z
2011-06-08T20:06:16Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Управління якістю процесу створення споживчої цінності на підприємстві / К. Бєзгін // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 8-12. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/20846 658.012 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|