Запис Детальніше

Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
 
Creator Прозорова, І.
Шестопалова, Л.
 
Subject Економіка
 
Description У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу
маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з
використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві
можливий за умови врахування специфічних особливостей промислової галузі, постійного
моніторингу основних ринкових факторів, а також застосування на підприємстві оптимальної виробничої програми й сервісного обслуговування.
he article examines aspects of developing the organizational-economic mechanism of the marketing complex, that aims at
efficiency improving of the enterprise market activity using marketing methods. There is also stated that effective marketing on
the enterprise possible only if the specific characteristics of the industrial sector take by attention, ongoing monitoring of key
market factors and using on enterprise optimal production and service program.
 
Date 2011-06-20T17:43:35Z
2011-06-20T17:43:35Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129
658.8
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України