Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
|
|
Creator |
Прозорова, І.
Шестопалова, Л. |
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві можливий за умови врахування специфічних особливостей промислової галузі, постійного моніторингу основних ринкових факторів, а також застосування на підприємстві оптимальної виробничої програми й сервісного обслуговування. he article examines aspects of developing the organizational-economic mechanism of the marketing complex, that aims at efficiency improving of the enterprise market activity using marketing methods. There is also stated that effective marketing on the enterprise possible only if the specific characteristics of the industrial sector take by attention, ongoing monitoring of key market factors and using on enterprise optimal production and service program. |
|
Date |
2011-06-20T17:43:35Z
2011-06-20T17:43:35Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129 658.8 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|