Запис Детальніше

Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг
 
Creator Коняхіна, Т.
Марина, А.
 
Description У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно
від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з етапів життєвого циклу банківських послуг.
Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах.
The article considers tactical devices and means for bank services promotion on the market depending on stage of bank
service life cycle. Matrix of appropriateness for usage of marketing instruments in each of the bank service life cycle was built.
Marketing instruments for effectiveness increase of banking establishment services in contemporary surroundings were defined.
 
Date 2011-06-15T17:12:31Z
2011-06-15T17:12:31Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг / Т.Коняхіна, А.Марина // Схід. — 2009. — № 9 (100). — С. 47-52. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21231
339.138:336.71
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України