Запис Детальніше

Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі
 
Creator Забродська, Г.
 
Subject Економіка
 
Description У статті розглянуто основні методичні підходи до аналізу зовнішніх і внутрішніх умов
формування людського фактора. Запропонована методика аналізу умов формування
людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі на макро-,
мезо-, мікро- й особистісному рівнях. Запропоновані підходи можуть бути використані і в
інших галузях.
Main methodical approaches to the analysis of the conditions within external and internal environments of human factor
formation are studied in the article. Methods for the analysis of internal and external conditions for the formation of human factor
within anti-crisis management in retail trade enterprises are suggested in the article.
 
Date 2011-06-20T19:01:44Z
2011-06-20T19:01:44Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі / Г. Забродська // Схід. — 2010. — № 5 (105). — С. 27-33. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22161
658.811:658.87
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України