Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі
|
|
Creator |
Забродська, Г.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
У статті розглянуто основні методичні підходи до аналізу зовнішніх і внутрішніх умов формування людського фактора. Запропонована методика аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі на макро-, мезо-, мікро- й особистісному рівнях. Запропоновані підходи можуть бути використані і в інших галузях. Main methodical approaches to the analysis of the conditions within external and internal environments of human factor formation are studied in the article. Methods for the analysis of internal and external conditions for the formation of human factor within anti-crisis management in retail trade enterprises are suggested in the article. |
|
Date |
2011-06-20T19:01:44Z
2011-06-20T19:01:44Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі / Г. Забродська // Схід. — 2010. — № 5 (105). — С. 27-33. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22161 658.811:658.87 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|