Запис Детальніше

Особливості банківського маркетингу в умовах кризи

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості банківського маркетингу в умовах кризи
 
Creator Циганов, О.
Бабенко, Т.
 
Subject Економіка
 
Description У статті розглядаються питання трансформації маркетингової діяльності у сфері банків-
ських послуг в умовах кризи, аналізується доцільність й ефективність застосування інструментів маркетингу в практиці комерційних банків України. Доведено, що посткризова
діяльність банків має ґрунтуватися на використанні окремих інструментів маркетингу, оскільки це дозволить у посткризовий період повернути довіру клієнтів до банківської системи
України.
This article examines the transformation of marketing activities in the field of banking services in the crisis, analyze the
rationality and effectiveness of the use of marketing tools in the practice of commercial banks in Ukraine. It is shown that,
consequence from crisis banking activity should be based on the use of individual marketing tool because it allows a period of
following from crisis back the trust of clients in the banking system of Ukraine.
 
Date 2011-06-20T11:19:59Z
2011-06-20T11:19:59Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Особливості банківського маркетингу в умовах кризи / О.Циганов, Т.Бабенко // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 28-31. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21997
336.71: 339.138
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України