Основна споживча властивість товару
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основна споживча властивість товару
|
|
Creator |
Жигулін, О.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
У статті описаний комплекс споживчих властивостей товару (економічність, якість, диференційованість) і показано, що при прийнятті рішення про покупку одна з властивостей товару є для споживача основною. Визначено, що всі вироби й послуги за основною споживчою властивістю можна розбити на групи (економічні, якісні, диференційовані), які задовольняють потреби нижчих і вищих рівнів (за А. Маслоу) індивідуального й індустріального споживача. Побудовано модель ухвалення рішення мотивованим споживачем про покупку й наведені методи реалізації цієї моделі. This article describes a set of consumer characteristics of goods (cost saving, quality, differentiation) and shows that one of the properties is a key determinant of consumer choice. According to the basic consumer properties all products and services can be divided into 3 groups (cost saving, qualitative, differentiated) that meet the needs of lower and higher levels of individual and industrial consumers according to Maslow. A model of making decisions by motivated consumers to purchase has been built and the methods of its implementation are given. |
|
Date |
2011-06-20T11:34:37Z
2011-06-20T11:34:37Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Основна споживча властивість товару / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 35-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22007 339.138 (075.8) |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|