Запис Детальніше

Основна споживча властивість товару

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основна споживча властивість товару
 
Creator Жигулін, О.
 
Subject Економіка
 
Description У статті описаний комплекс споживчих властивостей товару (економічність, якість, диференційованість) і показано, що при прийнятті рішення про покупку одна з властивостей товару є для споживача основною. Визначено, що всі вироби й послуги за основною споживчою властивістю можна розбити на групи (економічні, якісні, диференційовані), які задовольняють потреби нижчих і вищих рівнів (за А. Маслоу) індивідуального й індустріального споживача. Побудовано модель ухвалення рішення мотивованим споживачем про
покупку й наведені методи реалізації цієї моделі.
This article describes a set of consumer characteristics of goods (cost saving, quality, differentiation) and shows that one of
the properties is a key determinant of consumer choice. According to the basic consumer properties all products and services
can be divided into 3 groups (cost saving, qualitative, differentiated) that meet the needs of lower and higher levels of individual
and industrial consumers according to Maslow. A model of making decisions by motivated consumers to purchase has been built
and the methods of its implementation are given.
 
Date 2011-06-20T11:34:37Z
2011-06-20T11:34:37Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Основна споживча властивість товару / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 1 (101). — С. 35-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22007
339.138 (075.8)
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України