Запис Детальніше

Мотивація сучасного споживача

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мотивація сучасного споживача
 
Creator Жигулін, О.
 
Subject Економіка
 
Description У статті автор розглядає мотивацію споживача як важливий чинник ефективності й доцільності діяльності підприємства. Доведено, що домінуючим мотивом сучасного споживача є усвідомлене й неусвідомлене прагнення до самоактуалізації. Поняття "товар", "конкурентоспроможність", "товарна пропозиція" також розглядаються в статті з позицій прагнення споживача до самоактуалізації.
In the article an author examines a user`s motivation as an important factor of efficiency and expedience of enterprise
activity. It is proved that a modern user`s dominant reason is realized and unrealized aim to the self-actualization. A concept
"product", "competitiveness", "product proposal" are also examined in the article from the perspective of user`s aim to the selfactualization.
 
Date 2011-06-20T21:06:33Z
2011-06-20T21:06:33Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Мотивація сучасного споживача / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 27-30. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22216
65.012.12
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України