Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
|
|
Creator |
Чорна, М.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
У статті висвітлено результати авторської розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі, яка враховує основні джерела конкурентних переваг ритейлера відповідно до ланцюжка його цінностей за напрямками: взаємодія з постачальниками, формування ефективного внутрішнього середовища та взаємини зі споживачами. Strategy of increase of competitiveness of the retail enterprises which is based on the account of the basic sources of competitive advantages of retailer according to a chain of its value and such directions: interoperability with suppliers, formation of the effective internal environment and relationship with consumers, is developed. |
|
Date |
2011-06-20T21:35:53Z
2011-06-20T21:35:53Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М. Чорна // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 76-82. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22232 658.8.011.1:658.87 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|