Запис Детальніше

Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
 
Creator Чорна, М.
 
Subject Економіка
 
Description У статті висвітлено результати авторської розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі, яка враховує основні джерела конкурентних переваг ритейлера відповідно до ланцюжка його цінностей за напрямками: взаємодія
з постачальниками, формування ефективного внутрішнього середовища та взаємини зі
споживачами.
Strategy of increase of competitiveness of the retail enterprises which is based on the account of the basic sources of
competitive advantages of retailer according to a chain of its value and such directions: interoperability with suppliers, formation
of the effective internal environment and relationship with consumers, is developed.
 
Date 2011-06-20T21:35:53Z
2011-06-20T21:35:53Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М. Чорна // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 76-82. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22232
658.8.011.1:658.87
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України