Моделювання та розрахунок оптимальних параметрів руху поїздів
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання та розрахунок оптимальних параметрів руху поїздів
|
|
Creator |
Притула, М.
Шпакович, Р. |
|
Description |
У роботі запропоновано модель, методика розрахунку та принципи, на яких побудовані алгоритми визначення оптимальних параметрів руху поїзда. Розрахунки параметрів руху поїзда проведені із врахуванням розподіленої маси вздовж його довжини. Наведено результати числових експериментів. Зроблено порівняльний аналіз впливу режимних параметрів руху поїзда на його енергетичні затрати.
A model, calculation method and principles, which calculation algorithms for optimum parameters of train motion are built on, are presented in the work. The calculations of train motion parameters are realized with taking into account the distributed mass along train length. The results of numerical experiments are presented. The comparative analysis of influence of train motion regime parameters on its power expenses is performed. В работе предложена модель, метод расчета и принципы, на которых построены алгоритмы расчета оптимальных параметров движения поезда. Расчеты параметров движения поезда проведены с учетом распределенной массы вдоль ее длины. Приведены результаты численных экспериментов. Проведен сравнительный анализ влияния режимных параметров движения поезда на его энергетические затраты. |
|
Date |
2011-06-15T08:45:20Z
2011-06-15T08:45:20Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Моделювання та розрахунок оптимальних параметрів руху поїздів / М. Притула, Р. Шпакович // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2007. — Вип. 5. — С. 139-145. — Бібліогр.: 2 назв. — укр.
1816-1545 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21119 629.4 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології
|
|
Publisher |
Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України
|
|