Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
|
|
Creator |
Жигулін, О.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
У статті показано дисипативний характер споживчого впливу на систему управління підприємством. Доведено, що споживчий вплив є основним чинником, який визначає формування цієї системи. Простежені національні особливості прагнення до самореалізації людини на прикладі туристичної сфери США, України, Голландії та Індії. The article reveals the dissipative character of consumer's influence over the system of managing an enterprise. It is proved that consumer's influence presents the basic factor determining the formation of the above system. National peculiar features of aspiring after self-realization of a human being with the tourist sphere of the USA, Ukraine, the Netherlands and India taken as an example are identified. |
|
Date |
2011-06-21T22:44:58Z
2011-06-21T22:44:58Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 34-39. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22412 65.004:658 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|