Запис Детальніше

Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
 
Creator Жигулін, О.
 
Subject Економіка
 
Description У статті показано дисипативний характер споживчого впливу на систему управління
підприємством. Доведено, що споживчий вплив є основним чинником, який визначає формування цієї системи. Простежені національні особливості прагнення до самореалізації людини на прикладі туристичної сфери США, України, Голландії та Індії.
The article reveals the dissipative character of consumer's influence over the system of managing an enterprise. It is proved
that consumer's influence presents the basic factor determining the formation of the above system. National peculiar features of
aspiring after self-realization of a human being with the tourist sphere of the USA, Ukraine, the Netherlands and India taken as
an example are identified.
 
Date 2011-06-21T22:44:58Z
2011-06-21T22:44:58Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 34-39. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22412
65.004:658
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України