Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
|
|
Creator |
Гросул, В.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стратегію диференціації. The strategic factors of retails enterprises which influence on determination of marketing strategy are selected in the article, character of influencing on them of factors of external environment is investigational, positions of enterprises of the selected groups are certain in relation to strategic factors. |
|
Date |
2011-06-20T13:28:26Z
2011-06-20T13:28:26Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035 658:061.5 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|