Запис Детальніше

Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають
 
Creator Гросул, В.
 
Subject Економіка
 
Description У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо-
вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стратегію диференціації.
The strategic factors of retails enterprises which influence on determination of marketing strategy are selected in the article,
character of influencing on them of factors of external environment is investigational, positions of enterprises of the selected
groups are certain in relation to strategic factors.
 
Date 2011-06-20T13:28:26Z
2011-06-20T13:28:26Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035
658:061.5
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України