Запис Детальніше

Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики
 
Creator Пінчук, Є
 
Subject Філософія
 
Description У статті виконано аналіз світоглядно-філософських передумов розробки стратегій освітньої політики в сучасній Україні. Визначено, що нова філософія освіти - це результат об'єктивного історичного процесу, темпи й змістове наповнення якого одночасно залежать від
зусиль держави й громадськості на шляху формування відповідних ідей, концепцій, парадигмальних основ розвитку суспільства, які б ураховували національну, культурну та світо
глядну традицію, визначні набутки педагогічного досвіду, можливість проліферації суб'єктів
освітньої політики.
The article deals with the analysis of Weltanschauung and philosophical foundations for developing strategies of the education
politics in contemporary Ukraine. The new philosophy of education is defined as the result of objective historical process, its
pace and substance being dependent on the efforts applied by the government and the public while forming the correlative
ideas, concepts, and paradigmatic foundations of social development, which would take into account national, cultural, and
Weltanschauung features, considerable amounts of pedagogical experience, the posibilty of proliferation of the subjects of
education politics.
 
Date 2011-06-20T16:13:25Z
2011-06-20T16:13:25Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики / Є.Пінчук // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 120-124. — Бібліогр.: 17. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22113
37.014.3
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України