Запис Детальніше

Модель емпіричного дослідження на тему «Ставлення населення до реклами»

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель емпіричного дослідження на тему «Ставлення населення до реклами»
 
Creator Оленич, А.К.
 
Date 2011-09-27T18:46:30Z
2011-09-27T18:46:30Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Модель емпіричного дослідження на тему «Ставлення населення до реклами» / А.К. Оленич // Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є. Пухова НАН України, 2010. — Вип. 55. — С. 76-80. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
XXXX-0067
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27119
159.9.072.433
 
Language uk
 
Relation Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України
 
Publisher Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України