Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби
|
|
Creator |
Кобринь, С.
|
|
Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
Розглядається реклама як метод нецінової конкуренції на ринку кондитерських виробів України. Досліджується роль реклами як інструменту впливу на споживчий попит. Аналізується ефективність рекламної кампанії у створенні позитивного іміджу бренду на прикладі корпорації “Рошен” |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/203/1/5_08_29.pdf
Кобринь, С. (2008) Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби. Студентські наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Економіка», Вип.5. с. 393-399. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/203/
|
|