Запис Детальніше

Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби
 
Creator Кобринь, С.
 
Subject Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
 
Description Розглядається реклама як метод нецінової конкуренції
на ринку кондитерських виробів України. Досліджується
роль реклами як інструменту впливу на споживчий попит.
Аналізується ефективність рекламної кампанії у створенні позитивного іміджу бренду на прикладі корпорації “Рошен”
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2008
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/203/1/5_08_29.pdf
Кобринь, С. (2008) Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби. Студентські наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Економіка», Вип.5. с. 393-399.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/203/