Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу
|
|
Creator |
Чеботарьов, В.А.
Чеботарьова, Н.М. Краковська, Т. Гайдайчук, А. |
|
Subject |
Міжнародна та регіональна економіка
|
|
Description |
У статті досліджуються складові маркетингового середовища в агро-продовольчій сфері постсоціалістичних країн-членів Євросоюзу: інституціональне забезпечення маркетингової діяльності, регулювання виробничо-комерційної діяльності суб’єктів господарювання та утворення інфраструктури ринку. Ключові слова: маркетингове середовище, агропромислове виробництво, Євросоюз.
Исследуются составляющие маркетинговой среды в агропродовольственной сфере постсоциалистических стран-членов Евросоюза: институциональное обеспечение маркетинга, регулирование производственно-коммерческой деятельности субъектов хозяйствования и создание инфраструктуры рынка. Ключевые слова: маркетинговая среда, агропромышленное производство, Евросоюз. Institutional implementation of marketing activity, production-commercial mutual relations’ managing of mйnage subjects and creation of market infrastructure. Key words: marketing environment, agroindustrial production, European Union. |
|
Date |
2011-07-02T21:18:41Z
2011-07-02T21:18:41Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу / В.А. Чеботарьов, Н.М. Чеботарьова, Т. Краковська, А. Гайдайчук // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 110-115. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23165 338.432:631.1.027 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|