Запис Детальніше

Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит»

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит»
 
Creator Зламанюк, Т.В.
 
Subject Маркетинг
 
Description У роботі розглянута сучасна маркетингова структура управління на підприємстві, відображені зміни у системі управління підприємства «Торезантрацит» з метою визначення умов підвищення ефективної діяльності підприємства вугільної промисловості. Ключові слова: підприємство вугільної промисловості, маркетингова структура управління, керівництво.
В работе рассмотрена современная структура управления на предприятии, отражены изменения в системе управления предприятия «Торезантрацит» с целью определения условий повышения эффективной деятельности предприятия угольной промышленности. Ключевые слова: предприятие угольной промышленности, маркетинговая структура управления, руководство.
The modern structure of management at the enterprise is considered in the article. Represented changes in control system on enterprise of «Torezantratsit» with the purpose of effective activity of enterprise of coal industry. Кey words: enterprise of coal industry, marketing structure of management, management.
 
Date 2011-07-06T18:45:28Z
2011-07-06T18:45:28Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит» / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 3. — С. 112-116. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23769
622.333:658.8
 
Language uk
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України