Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит»
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит»
|
|
Creator |
Зламанюк, Т.В.
|
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У роботі розглянута сучасна маркетингова структура управління на підприємстві, відображені зміни у системі управління підприємства «Торезантрацит» з метою визначення умов підвищення ефективної діяльності підприємства вугільної промисловості. Ключові слова: підприємство вугільної промисловості, маркетингова структура управління, керівництво.
В работе рассмотрена современная структура управления на предприятии, отражены изменения в системе управления предприятия «Торезантрацит» с целью определения условий повышения эффективной деятельности предприятия угольной промышленности. Ключевые слова: предприятие угольной промышленности, маркетинговая структура управления, руководство. The modern structure of management at the enterprise is considered in the article. Represented changes in control system on enterprise of «Torezantratsit» with the purpose of effective activity of enterprise of coal industry. Кey words: enterprise of coal industry, marketing structure of management, management. |
|
Date |
2011-07-06T18:45:28Z
2011-07-06T18:45:28Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит» / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 3. — С. 112-116. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23769 622.333:658.8 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|