Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
|
|
Creator |
Mарченко, І.В.
|
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичного й цілеспрямованого новаторства, спрямованого на пошук можливостей. Ключові слова: маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, інновація, стратегія.
В условиях перехода к рыночным отношениям маркетинг является одним из тех oсновних видов деятельности фирмы, без которой невозможно себе представить ее функционирование и развитие. Анализ современной экономической практики свидетельствует, что высокого результата предприятия могут достич только при систематичном и целенаправленном наваторстве, направленном на поиск нових возможностей. Ключевые слова: маркетинг, эффективность, конкурентоспособность, инновация, стратегия. In time of adoption to market relations, marketing is one of those main directions of operation, that is very important in working and developing of the firm. Analysis of current economic practice, shows that high result could be achieved only using systematical and purposeful innovating, addicted to search of new possibilities. Key words: marketing, effectiveness, competitiveness, innovation, strategy. |
|
Date |
2011-07-07T10:40:31Z
2011-07-07T10:40:31Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23835 [33:669]:339.138.001.76 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|