Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства
|
|
Creator |
Зламанюк, Т.В.
|
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У статті розглянуто основні методики дослідження й оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналізуючи існуючі методичні оцінки конкурентноспроможності підприємства, вважаємо, що необхідно провести інтеграцію факторів взаємодії підприємства з бізнес-середовищем. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, методи дослідження конкурентоспроможності.
В статье рассмотрены основные методики исследования и оценки конкурентосопособности предприятия. Анализируя существующие методические оценки конкурентноспроможности предприятия, считаем, что необходимо провести интеграцию факторов взаимодействия предприятия с бизнес-средой. Ключевые слова: конкурентоспособность, конкурентоспособность предприятия, методы исследования конкурентоспособности. In the article the basic methods of research and estimation of competitiveness of enterprise are considered. Having analyzed the substantial techniques of enterprise competitiveness estamation, assumes that it is advisable to conduct the integration of factors of the interaction of an enterprise with business environment. Key words: competitiveness of enterprise, methodas of research of competitiveness. |
|
Date |
2011-07-07T10:16:18Z
2011-07-07T10:16:18Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 158-162. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23821 334:330.13 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|