Запис Детальніше

Hungarian and international aspects of advertisement law

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Hungarian and international aspects of advertisement law
 
Creator Csecsy, Gyorgy
 
Subject Проблеми права інтелектуальної власності
 
Description У статті розглядаються угорські та міжнародні аспекти інформаційного права, досліджуються питання про визначення поняття реклами, значення реклами для споживачів. Автор проводить аналіз міжнародних законів про рекламу. Ключові слова: реклама, реклама продукції, захист прав споживачів.
В статье рассматриваются венгерские и международные аспекты информационного права, исследуются вопросы об определении понятия рекламы, значение рекламы для потребителей. Автор проводит анализ международных законов о рекламе. Ключевые слова: реклама, реклама продукции, защита прав потребителей.
In the article the aspects of publicity right Hungarian and international are examined, questions about determination of notion of advertising, value of advertising for users are explored. An author conducts the analysis of international laws about advertising. Key words: advertising, advertising of products, defence of rights for users.
 
Date 2011-07-05T21:40:04Z
2011-07-05T21:40:04Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Hungarian and international aspects of advertisement law / Gyorgy Csecsy // Часопис Київського університету права. — 2010. — № 2. — С. 221-225. — Бібліогр.: 9 назв. — англ.
XXXX-0074
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23549
 
Language en
 
Relation Часопис Київського університету права
 
Publisher Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України