Запис Детальніше

Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
 
Creator Кучеренко, С.М.
 
Subject Маркетинг
 
Description У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект.
В статье проанализировано современное состояние продукции органического земледелия в Украине и мире через продвижение, предложены направления его совершенствования. Ключевые слова: продукция органического земледелия, отечественное производство, состояние здоровья как показатель качественного направления измерений, фактор, продвижение, эффект.
The paper analyzes the current status of organic agriculture in Ukraine and the world through the promotion, offered directions for its improvement. Key words: Production of organic agriculture, domestic production, health as an indicator of quality measurement direction, a factor promoting effect.
 
Date 2011-07-08T09:42:18Z
2011-07-08T09:42:18Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23971
338.432
 
Language uk
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України