Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
|
|
Creator |
Кучеренко, С.М.
|
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект.
В статье проанализировано современное состояние продукции органического земледелия в Украине и мире через продвижение, предложены направления его совершенствования. Ключевые слова: продукция органического земледелия, отечественное производство, состояние здоровья как показатель качественного направления измерений, фактор, продвижение, эффект. The paper analyzes the current status of organic agriculture in Ukraine and the world through the promotion, offered directions for its improvement. Key words: Production of organic agriculture, domestic production, health as an indicator of quality measurement direction, a factor promoting effect. |
|
Date |
2011-07-08T09:42:18Z
2011-07-08T09:42:18Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23971 338.432 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|