Запис Детальніше

Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга
 
Creator Чернов, В.В.
 
Subject Маркетинг
 
Description У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модернізацію певного регіону, але й створити передумови для стійкого зростання, і певної галузі, і регіону в цілому. Ключові слова: регіональний маркетинг, проект, методи управління, ефективність, конкурентоспроможність.
В статье рассмотрены теоретические и практические вопросы внедрения регионального маркетинга, как наиболее эффективного инструмента позиционирования региона и повышения его конкурентоспособности. Внедрение новых и эффективных способов управления территорией позволяет не только в значительной степени произвести модернизацию определенного региона, но и создать предпосылки для устойчивого роста, как определенной отрасли, так и региона в целом. Ключевые слова: региональный маркетинг, проект, методы управления, эффективность, конкурентоспособность.
The theoretical and practical questions of introduction of the regional marketing are considered in the article, as the most effective instrument of keeping of region and increase of his competitiveness. Introduction of new and effective methods of management territory allows not only largely to produce modernization of certain region but also to create preconditions for strong growth, both certain industry and region on the whole. Key words: regional marketing, project, management methods, efficiency, competitiveness.
 
Date 2011-07-08T15:45:08Z
2011-07-08T15:45:08Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124
332.14(470+571)
 
Language ru
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України