Запис Детальніше

Базові моделі входження ТНК на міжнародні ринки в умовах глобалізації

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Базові моделі входження ТНК на міжнародні ринки в умовах глобалізації
 
Creator Ільїн, В.Ю.
 
Subject Економічна теорія
 
Description У статті досліджено блоки моделей національного ромбу. Вказано основні альтернативні моделі входження фірми на міжнародні ринки, серед яких визначені: експортування продукції, продаж ліцензій, франчайзинг, контракти „під ключ” і прямі зарубіжні інвестиції. Розглянуті особливості основних видів сучасних стратегій міжнародних національних компаній і вплив глобальної конкуренції. Ключові слова: глобалізація, компанія, експортування, ліцензування, франчайзинг, інвестиції, стратегія, конкуренція, ринки.
В статье исследовании блоки моделей национального ромба. Выделены основные альтернативные модели вхождения фирмы на международные рынки, среди которых отмечены: экспортирование продукции, продажа лицензий, франчайзинг, контракты под ключ и прямые зарубежные инвестиции. Рассмотрены особенности основных видов современных стратегий международных национальных компаний и влияние глобальной конкуренции. Ключевые слова: глобализация, компания, экспортирование, лицензирование, франчайзинг, инвестиции, стратегия, конкуренция, рынки.
In the article research blocks of models of national rhombus. The basic alternative models of including of firm are indicated to the international markets, among which selected: exportation of products, sale of licenses, contracts turnkey and direct foreign investments. The features of basic types of modern strategies of international national companies and influencing of global competition are considered. Key words: globalization, company, exportation, licensing, франчайзинг, investments, strategy, competition, markets.
 
Date 2011-07-08T16:35:36Z
2011-07-08T16:35:36Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Базові моделі входження ТНК на міжнародні ринки в умовах глобалізації / В.Ю. Ільїн // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 22-27. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24130
338.439.5:631.115.2(477)
 
Language uk
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України