Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства
|
|
Creator |
Прищепа, Н.П.
Прищепа, Ю.М. |
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У статті розглянуто актуальні проблеми формування конкурентної стратегії сучасного високотехнологічного підприємства та запропоновано узагальнену модель управління високотехнологічним підприємством, що, на думку авторів, допоможе сформувати його конкурентну стратегію. Ключові слова: бізнес, високотехнологічне підприємство, конкуренція, стратегія, управління.
В статье рассмотрены актуальные проблемы формирования конкурентной стратегии современного высокотехнологичного предприятия и предложена обобщающая модель управления высокотехнологичным предприятием, что, по мнению авторов, поможет сформулировать его конкурентную стратегию. Ключевые слова: бизнес, высокотехнологичное предприятие, конкуренция, стратегия, управление. Forming of competition strategy of modern hi-tech enterprise is considered in the article and a summarizing case a hi-tech enterprise frame is offered, that, in opinion of authors, will help to formulate his competition strategy. Key words: business, hi-tech enterprise, competition, strategy, management. |
|
Date |
2011-07-08T16:51:54Z
2011-07-08T16:51:54Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства / Н.П. Прищепа, Ю.М.Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 127-131. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24145 338.24 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|