Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу
 
Creator Давида, З.Й.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Date 2011-07-12T21:41:28Z
2011-07-12T21:41:28Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Формування маркетингової стратегії розвитку для підприємств гірничо-видобувного комплексу / З.Й. Давида // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 155. — С. 64-66. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24349
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України