Запис Детальніше

Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами
 
Creator Бабій, Р.
 
Subject Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Суспільні науки
 
Description У статті розглядаються особливості використання інформаційного контент-моніторингу друкованої реклами.
Акцентується увага на методиці проведення кількісного
контент-аналізу під час дослідження різних видів друкованої реклами (модульна, купонна, зональна та ін.).
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/406/1/1_09_1.pdf
Бабій, Р. (2009) Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 3-12.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/406/