Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами
|
|
Creator |
Бабій, Р.
|
|
Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації Суспільні науки |
|
Description |
У статті розглядаються особливості використання інформаційного контент-моніторингу друкованої реклами. Акцентується увага на методиці проведення кількісного контент-аналізу під час дослідження різних видів друкованої реклами (модульна, купонна, зональна та ін.). |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/406/1/1_09_1.pdf
Бабій, Р. (2009) Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 3-12. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/406/
|
|