Запис Детальніше

Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами
 
Creator Жук, Л.
 
Subject Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті висвітлено суть маніпуляції як технології
впливу та її основних ознак. Пояснено характер використання маніпулятивних засобів у політичній рекламі. Показано основні способи маніпуляції в політичній телевізійній рекламі, використання яких відбувалося під час передвиборної кампанії 2007 року в Україні.
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/408/1/1_09_3.pdf
Жук, Л. (2009) Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 58-67.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/408/