Запис Детальніше

Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності
 
Creator Момоток, О.
 
Subject Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
 
Description Встановлення гендерної рівності є важливою передумо-
вою гуманного та демократичного розвитку суспільства,
зокрема й українського. Важливу роль у її формуванні відіграють ЗМІ. Особливо реклама, як найефективніший маркетинговий інструмент. Реклама створює гендерні ідеали,
тобто ідеалізує уявлення про призначення, поведінку й почуття чоловіків та жінок.
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/411/1/1_09_6.pdf
Момоток, О. (2009) Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 101-108.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/411/