Запис Детальніше

Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі
 
Creator Нечипорук, Т.
 
Subject Культурологія
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті розглянуто застосування архетипів в телевізійній рекламі, особливості їх впливу на сприйняття аудиторією спрямованих на неї рекламних звернень та доведено, що вони значною мірою визначають поведінку споживача при прийнятті ним рішення про покупку.
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/413/1/1_09_8.pdf
Нечипорук, Т. (2009) Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 120-127.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/413/